Yeah Feel So Good!: SHINEE 샤이니 표절 이슈 Plagiarism Issue

페이지

2013년 4월 19일 금요일

SHINEE 샤이니 표절 이슈 Plagiarism Issue

Korean Producer Shin Hyuk's explanation


One official also commented, "The melody and the chords are very different and it is difficult to say that it is plagiarism."


Vuelve - Luis Miguel




ㅋㅋㅋㅋㅋ 하여간 SM ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
옛날 유영진부터 꼬라지 하고는 ㅋㅋ



댓글 없음:

댓글 쓰기